BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 19, 2010

seminggu sudah

Seminggu sudah aku bergelar INCEIF’s student dibawah cifp program..yang istimewanya aku belajar dibumi tanah kelahiranku..malaysia..tapi bila dikelas atau masa seisi pembelajaran bermula aku seolah2 berada di Scotland,londan or us..and so onn la..yang rata2 menggunakan english language..TOTALLY!!!belajrlah English sejak dri dalam buaian lagi..

Studentnya 50% foreigner dari morocco,jepun,India,Pakistan indonesia…byk lg la dan diorng ni bukan calang2 org,banker in a centre bank of pakistan,juru audit Negara,phd’s holders.master’s holders..ktorg berempat (aku,judin,nisa,paan) jer la post graduated..huhu ..so far..alhamdulillah....memandangkan aku mmg asal dr bidang yg sme..term2 yg digunkan dah penah aku dengar masa study dijordan n Malaysia dulu..doakan kami…dan yang istimewanya jgk..ktorg antara yang termuda …;)

Pagi2 lagi aku dah kne sedia mental n fizikal..kene rebut2 naik lrt..xsuka!!..dari wangsamaju ke masjid jamek..pergi n blik kls jgn mimpi la nk dpt duduk….5bulan duduk rumah sebelumni..berat aku bertambh 3kg..dan sekarang baru seminggu duduk KL.turun balik berat 3kg..n now 41kg!!petua untuk kekal sekeping,duduk la KL..HUHUHU..

Bagi yang membaca blog ni..doakn kami untuk terus success!!

p/s:Post kli ni dah macam ‘cakar biawak’…huhu..dah ngntok sgt…

0 comments: